بخند... میخند!!!


*دوسسسسسسسسسسسست دارم تکیه کلام تو بود... من بی جهت به آن تکیه داده بودم*

*ادما مثه عكسا ميمونن زياد بزرگشون كني كيفيتشون مياد پايين...

 

*پسته ی دست دوم میفروشیم

مال یه پیره زنه بوده که دندون نداشته فقط نمکشو می مکیده!!!

 

*بـه سـگ استخون بـدی دنبالت راه مییفته و دورت میکنه

آخه لعنتـــی

مــن که به تـو دل داده بودم …

 

*لیست فیلم های سینمایی ایام نوروز اعلام شد :

او یک پراید سوار بود

بوی خوب پسته

بابا با گوشت گُریخت

رویای سفر در عید

جدال مهمانان بر سر آجیل

بخاطر 500 تومان عیدیه بیشتر

گریز از میزبانی

 

*به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن . . .
سنگینه ، سُرفت مى گیره !

 

*به جون خودم که خیلی برام عزیزه ، اگه این کیسه های هوایی

که به اسم چیپس میندازن به مردم رو تو صنعت اتوموبیل سازی

استفاده کنن چقدر جلوی این کشت و کشتار تو

جاده ها و نسل کشی رو می گیره!

 

*ﺁﺩﻡ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻣﺘﺮ ﺯﯾﺮ ﺧﻂ ﻓﻘﺮ ﺑﺎﺷﻪ! ﺍﻣﺎ ﯾﻪ ﻣﯿﻠﯽ ﻣﺘﺮ
ﺯﯾﺮ ﺧﻂ ﻓﻬﻢ ﻧﺒﺎﺷﻪ :|

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

melodi
ساعت12:49---6 ارديبهشت 1392
slm doste aziz
az matalebet lezat bordam
baz ham bet sar mizanam
poste gashangi bod.
montazeret hastam.
bye ta hi


mahsa
ساعت17:13---24 فروردين 1392


בيـگـَر از ايـن شـَهـر ... مـے פֿــوآهـَم سـَفـر كـُنـَم ...

چـَمـِבآنـَ ـم را بـَسـتـہ ام ...

اگـر פֿــבآ بـِפֿــواهـَב امـروز مـے رَوَم ...

نـشـَسـتـہ اَم مـُنـتـَظـر قـَطـآر ...

امـآ نـہ בر ايـسـتـگـآه ...

روے ريـل قـَطـآر ...


elnaz
ساعت19:06---19 فروردين 1392


هیچ کس
ساعت12:50---18 فروردين 1392
xنقطه ی آغاز سیگار کشیدن هایم

روزی بود که

تو تَرکَــم کردی
و
سیگار درکَـــم کرد...x


الهه ... نمکدون
ساعت15:26---17 فروردين 1392
سلام داداش فرزین ببخشید خیلی وقته نتونستم بیا واستون نظر بذارم. تمام عید درگیر مهمان داری بودم. حتما جبران میکنم ....

سپتا
ساعت12:35---13 فروردين 1392
salam webeton aleye biaydwebamkhoshhalmishamagemayelbe tabadol link bodid mano ba onvan
تک کلیسای عشق
link konid khabaramkonid web zibaton ro link konamta hamishe behesh sar bezanam mamnon


رضا
ساعت11:32---12 فروردين 1392
خخخ
هیچکسو خوب اومدی ایوول
خخخخ
اون زیر خط فهمم که...
نصف ملت هستن متاسفانه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, 1:19 |- f@rzin -|

ϰ-†нêmê§